Alla inlägg den 6 november 2008

Av Therese - 6 november 2008 20:42

 hittade en liten lista på assar.bloggagratis.se som jag gör om till mina svar


Senaste impulsköp: Tror d va T-shirt och scarf på H&M

Bästa promenad: I skogen

Favoritdryck: Cola, té

Äter lyxmiddag på: Inget favvisställe i stan. Lyxar hellre till det hemma.

Favoritgata: Nån av Shoppinggatorna i Kalmar eller Kristianstad

Bästa förfestmusiken: No partyanimal, men musik i stil med Kylie Minogue

Reser helst till: Skottland, Österlen mm...

Bästa mikromaten: Hmm har ingen micro längre

En bra gå bort-present: Blommor, choklad

Favoritlyxartikel: Lavendelolja

Älsklingsljud: I skogen där fåglarna kvittrar o det susar i träden.

Senaste upptäckt i Stockholm: Att där är lätt att gå vilse.he he

Favoritgalleri: Modellbilder.se

Tidning jag gillar: Lantliv, glamour, Mama mfl..

Favvosajt: bekantas bloggar, modellbilder mfl..

Favoritförort: Nada

Favoritbutik: Lindex, här i stan iallafall för jag handlar till båd emig själv o sonen

Bästa lunchställe: Coffeehouse i o-hamn

Favoritgrönsak: paprika,vattenkastanjer..

Favoritmärke: bl.a Only, Rocky, Eve, Vero Moda

Favoritdjur: Katt

Bil: Hoppas på Volvo

Världens bästa nu levande regissör: Gillar Robert Redford, james Ivory mfl..

Modeförebild: de som vågar va sig själva, och de som vet hur man matchar färger, material o mönster snyggt.

Motionerar: Bara till skolan då jag cyklar

Mest överskattade affär: pass

Det dyraste jag köpt: Kanske en esprittröja för 500-600 som jag knappt aldrig använt.

Mode jag aldrig vill se igen: en del 80talsstilar

Favoritprodukt på Systembolaget: Rödvin

Bästa fyllekäket: ingen fråga för mig

Senast gnolade: Tror det va mercy som duffy sjunger.

Senaste fyndet: plagg på Second hand till sonen

Bästa romanen: kärlekens republik av carol shields är en.

Bästa diktsamlingen: Robert Frost är bra, o John Donne, emily dickinson mfl..

Favoritprodukt på apoteket: oparfymerade produkter,repair är mycket bra.

Fulaste färgen på kläder: Beror på men inte så inne på orangegul.

I min dvd-spelare: musik tror jag

Beställer i baren: vin

Användbar pryl: Pincett, mascaraborste, skohorn,mmm

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards