Alla inlägg under december 2008

Av Therese - 28 december 2008 15:50

Åkte till Kristianstad i fredags. Först handlade jag på Åhléns, skjortklänning,toppar o kortärmad kofta+ två tröjor till lille grabben.


Sedan hittade jag mer kläder till honom på Cubus,kanonreapriser där. typ 69 spänn för en tröja eller ett par byxor. så därifrån fick han nog 5 plagg, jättefina.


På BikBok hittade jag äntligen en blå jacka som jag letat efter, sen en kofta, en stickad långtröja med huva o ett par jeans.

Av Therese - 26 december 2008 23:27

I år blev det ingen mysig jul. Den har varit tung och ångestladdad pga en grej som inträffade så att familjen blev drabbad.

Nu väntar jag på att få komma hem till min lägenhet igen och få en vecka där innan skolan åter börjar.


Mår dåligt av detta och det känns tufft nu.Undrar hur det ska gå där hemma o om det blir lugnt eller stökigt.

Jag orkar inte så mycket i vanliga fall, nu får man tåla mer,,men tyar man med det?

Av Therese - 9 december 2008 18:08

Nu är det bara lite mer än en vecka till jullovet, vad jag längtar dit. Ska till morsano bo där o träffa gamla goa vänner o släktingar.

 Måste varva ner lite då, och släppa kraven. Så man får krafterna åter att ta itu med nästa termin o allt som man kan tänkas möta då.


Av Therese - 5 december 2008 01:11

hej, var i Kalmar idag igen med familjen,men inget inköp för mig. Kan tänka mig att flytta ner dit i framtiden. Det är en fin stad, många shoppingställen ;-)


Trött nu men får sovmorgon för vi har inga lektioner imorrn. Det blir dock lite läxor över helgen. Och på söndag ska jag till Kalmar igen. Godnatt!



Av Therese - 2 december 2008 23:40

min bakgrundsbild är fotad av Kenneth Isaksson och presentationsbilden av Marcus Löfdahl.längtar efter att bli fotad igen.

Av Therese - 1 december 2008 19:39

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards